De studententijd is de tijd van nieuwe contacten, ervaringen en volledige vrijheid. En ook de tijd van bier, pasta pesto, lege pizzadozen en slappe tosti’s om vijf uur 's ochtends. Studenten zeggen gezond te willen eten, maar kopen vervolgens toch een goedkope vette hap in de kantine. Is het voedingspatroon van studenten echt zo ongezond als we denken?

Ruth van Ingen Schenau is tot zomer 2021 werkzaam als afstudeercoördinator bij de opleiding Voeding en Diëtetiek aan De Haagse Hogeschool. Haar passie ligt bij gezondheid in de breedste zin van het woord: lichamelijke gezondheid, maar ook mentale gezondheid.

Spodlight

Een podcast vol korte, leerzame en inspirerende colleges door docenten en lectoren van De Haagse Hogeschool. Leer alles over slimmigheden in de natuur, blockchain, roddelen op de werkvloer, duurzame waardes in organisaties en ga zo maar door!

The Lighthouse - Podcast - Spodlight