Commerciële Economie | Marketing Management - Deeltijd
Als flexibele professional die meedenkt met andere afdelingen lig je uitstekend in de markt. Jij blijft je ontwikkelen en wordt nooit door de toekomst ingehaald. Digitalisering, data en meervoudige waardecreatie: dankzij Commerciële Economie | Marketing Management ben jij nu een vakexpert met een brede kennis en ruime inzetbaarheid. Zo vergroot je je relevantie, voor je huidige werkgever, toekomstige werkgevers en vooral: voor jezelf. Ambitie om nog verder door te stromen? Niets wat je weerhoudt. Aan De Haagse kun je een master volgen en je kunt ook naar de universiteit.
Beroepsperspectief
Aansluitende functies
Passende beroepen |
---|
Adviseur consumentenmarkt |
Brand specialist |
Customer experience coördinator |
Databasemarketeer |
Marketingmanager |
Online marketeer |
Shopmanager |
Minder passende beroepen |
---|
Bedrijfseconoom |
Communicatieadviseur |
Productontwerper |
Webbouwer |
Webdesigner |
Oud-studenten aan het woord
Over zijn carrière bij T-Mobile
Rogier Schmit
"Na mijn studie besloot ik na verschillende banen om bij T-Mobile carrière te maken. Ik werd er manager, leidinggevende en uiteindelijk directeur digitaal. In die periode werd digitalisering steeds belangrijker en heb ik veel toffe dingen mogen doen die nog niet bestonden. Zo ontwikkelden we een app waarmee alle T-Mobile-medewerkers CEO kunnen zijn. Als medewerker van T-Mobile kan je hiermee vragen of problemen van mensen die jij kent altijd goed en snel oplossen. Daarnaast kon je in je eigen netwerk ook extra voordelig producten aanbieden. Het was een geweldig concept en leverde ruim 4000 nieuwe abonnementen in het eerste jaar op."
Over digitaal transformeren
Rogier Schmit
"Inmiddels help ik organisaties met het ontwikkelen van hun huidige bedrijfsvoering. Hoe kunnen we digitaal transformeren? Hoe blijven we bestaan in deze veranderende wereld? Kortom: hoe verbeteren we de toekomst van ons werk? In die veranderende omgeving help ik organisaties ook richting te geven: welk probleem wil je oplossen in de maatschappij? Want als je in de toekomst talentvolle klanten, partners en medewerkers wil aantrekken, dan is het noodzakelijk dat je je werk een zinvolle betekenis geeft."