Trainer Tessa Lust

Go to Tessa Lust LL.M.

Tessa Lust LL.M.

Docent arbeidsrecht / zelfstandig jurist

Tessa Lust is Counsel Arbeidsrecht bij Maes Law en verzorgt onderwijs voor de Vrije Academie voor Rechtstoepassing (VAR). Ze is afgestudeerd aan De Haagse Hogeschool (HBO-Rechten 2010) en rondde in 20

Go to Tessa Lust LL.M.
Portretfoto Berry de Boer

Berry de Boer ing.

Managing partner Training-NU / NLP.NU

Go to Berry de Boer ing.

Berry de Boer ing.

Managing partner Training-NU / NLP.NU

Berry is trainer-coach bij NLP-NU, een opleidingsinstituut waarvan hij en compagnon Edwin Luijendijk de oprichters zijn. Met 12 jaar ervaring in interim- en changemanagement weet Berry hoe belangrijk communicatie is in veranderende omgevingen. In zijn optiek is NLP de sleutel naar de juiste gedragsverandering om succes, transformatie en verbinding te realiseren binnen organisaties en teams. Berry is alumnus van de TH Rijswijk (een van de voorlopers van De Haagse Hogeschool), waar hij in 1997 afstudeerde in Technische Bedrijfskunde. “Iedereen bezit unieke talenten. Door deze te ontdekken, vrij te maken en te ontwikkelen kan je succesvol worden in dat wat jou gegeven is. Door het gebruik van NLP technieken start je een proces van verdieping en bewustwording. NLP geeft overzicht, inzicht en structuur aan je communicatie. Hierdoor versterkt jij jouw communicatie omdat je anders luistert, minder invult en betere vragen gaat stellen. Je weet wie je bent, waar je voor staat en wat je wilt. Dit geeft focus en nieuwe energie waardoor je meer vertrouwt op je eigen authentieke ik-kracht. Je ontwikkelt meer Persoonlijk leiderschap en krijg inzichten om jouw denken, voelen en handelen te onderzoeken en transformeren. Wanneer jij je zekerder gaat voelen, straal je dit ook uit en kom je overtuigender over. Meer succes is een logisch gevolg. En dat gun ik iedereen! “

Go to Berry de Boer ing.
Portretfoto Rob Speekenbrink

Rob Speekenbrink ing.

Online communicatie

Go to Rob Speekenbrink ing.

Rob Speekenbrink ing.

Online communicatie

Rob richtte in 2015 samen met oud-TU Delft collega Karlijn de Wit het online-communicatiebureau Noscura op, dat organisaties adviseert over contentcreatie, webcare, social mediagebruik. Rob geeft workshops, blogt over online communicatie, spreekt op conferenties en geeft gastcolleges. In 1998 rondde hij de opleiding Industrieel Product Ontwerpen af aan De Haagse Hogeschool. “Life long learning begint en eindigt niet bij De Haagse Hogeschool maar die speelt er voor mij wel een belangrijke rol in. De manier waarop er naar projecten en samenwerken wordt gekeken loopt als een rode draad door het waarom ik de dingen doe die ik doe. Samenwerken gebeurt in online communities maar veel vaker zijn die netwerken voor mij informatiebron, de plek voor het ontmoeten van mede-professionals voor een goed inhoudelijk gesprek en de plek om nieuwe collega's te ontmoeten. LinkedIn speelt een centrale rol in mijn professionele online aanwezigheid.”

Go to Rob Speekenbrink ing.