Vanaf maandag 7 maart, de landelijke actiedag voor Oekraïne, is er in de centrale hal van De Haagse Hogeschool een steunpunt voor Oekraïne. Bij dit steunpunt kunnen studenten en medewerkers meer informatie krijgen over de manieren waarop zij de mensen uit Oekraïne kunnen steunen.

We krijgen veel vragen van studenten en medewerkers die iets willen betekenen voor de slachtoffers van de oorlog in Oekraïne. Daar willen we graag bij helpen door ze de weg te wijzen naar de juiste kanalen. Daarom richten we vanaf maandag 7 maart een steunpunt in. Bij dit steunpunt kunnen studenten en medewerkers terecht voor een overzicht van alle mogelijkheden waarop zij kunnen helpen. Bijvoorbeeld door een donatie te doen via Giro555, maar ook door studenten en medewerkers te koppelen aan organisaties of medestudenten die hulp op allerlei vlakken kunnen gebruiken.

Het steunpunt is beschikbaar vanaf maandag 7 maart, op de nationale actiedag, in de centrale hal van De Haagse. Loop even langs en kijk hoe jij kunt bijdragen.