De hernieuwde opleiding Post-hbo Organisatiecoaching van The Hague Graduate School gaat in het nieuwe schooljaar van start! Meer weten over de voordelen van deze opleiding? Lees dan snel verder.

Als consultant, agile-lean professional, verandermanager, manager, hr-functionaris, professioneel begeleider of opleider wil je praktijkgerichte kennis en vaardigheden opdoen. Je wilt vaardigheden ontwikkelen die draagvlak creëren om zo iedereen op de werkvloer mee te krijgen. Een langdurige opleiding voorziet niet altijd goed in de behoefte van professionals die hun werk combineren met een praktijkgerichte opleiding.

Drie modules

Om die reden hebben de kerndocenten van de coachingopleidingen van De Haagse Hogeschool de Post-hbo Organisatiecoaching hernieuwd. Deze opleiding is nu opgebouwd uit drie modules: Advies, Ontwerp en Uitvoering. Deze modules zijn los van elkaar te volgen en deelnemers kunnen instromen wanneer een nieuwe module begint. Binnen een jaar zijn de studenten in staat patronen te analyseren en verschillende perspectieven en mogelijkheden in beeld te brengen. Voor je het weet ben je als adviserend organisatiecoach de onmisbare spil binnen interne transformatieprocessen!

Direct aan de slag

Je volgt deze opleiding aan The Hague Graduate School, onderdeel van De Haagse Hogeschool. Na deze Post-hbo ben je opgeleid tot professionele facilitator om met alle lagen van een organisatie lerend samen te werken aan complexe vraagstukken. De praktijk staat centraal en je kunt direct aan de slag met je nieuwe kennis over organisatiecoaching.