Heb je een interessante vacature gezien bij De Haagse Hogeschool? Leuk dat je graag bij ons wilt komen werken en gaat solliciteren! We leggen graag de stappen in ons selectieproces hieronder aan je uit!

Selectieprocedure
1.

Solliciteren

Je solliciteert via onze website. Onderaan de vacature vind je een knop met een digitaal sollicitatieformulier, waarin je je CV en motivatiebrief kunt uploaden.

2.

Ontvangstbevestiging

Je ontvangt een automatische bevestiging van ons per e-mail. Heb je geen e-mail ontvangen? Controleer dan eerst je spamfilter of je ongewenste e-mail. Neem anders contact op met Team Resourcing via vacatures@hhs.nl of 070 - 445 8612.

3.

Brievenselectie

Na de sluitingsdatum van de vacature  bekijken we je cv en motivatiebrief. Als we vinden dat deze voldoende aansluiten bij onze vacature, nodigen we je uit voor de volgende stap in het selectieproces. Zien we onvoldoende aansluiting dan ontvang je van ons een schriftelijke afwijzing per mail.

4.

Selectiegesprekken

We nodigen je uit voor een gesprek met een aantal van onze collega’s. Dit kan een leidinggevende, recruiter of aanstaande collega zijn. In dit gesprek leren we je graag beter kennen, maar dit is ook voor jou een belangrijk moment om te kijken of er een match is. Tijdens het gesprek bespreken we je kennis, ervaring en ontwikkelvermogen. Als we na een eerste gesprek graag met je verder praten, nodigen we je uit voor een vervolggesprek. De selectieprocedure kan dan ook bestaan uit 1 of meerdere gespreksrondes.

5.

Online Assessment

Voor sommige functies vragen wij je een online assessment te maken. Je krijgt daarvoor een uitnodiging per e-mail. In het assessment testen we je capaciteiten, persoonlijkheidskenmerken en ontwikkelvermogen (Learning Agility). De uitkomsten van dit assessment bespreken we graag met je in een vervolggesprek.

6.

Referenties opvragen

Het opvragen van referenties door de leidinggevende kan een onderdeel zijn van de procedure. Hiervoor wordt eerst toestemming gevraagd aan de sollicitant. Uiteraard vragen we pas je referenties op wanneer je daar toestemming voor hebt gegeven.

7.

Arbeidsvoorwaardenvoorstel

Als er op alle fronten een match is, nodigen we je graag uit voor een arbeidsvoorwaarden gesprek.

8.

Arbeidsovereenkomst

Zeg jij Ja tegen De Haagse Hogeschool? Dan verwelkomen we je graag als onze nieuwe collega! Aan de hand van een mutatieformulier dat de leidinggevende invult met daarin jouw gegevens en gemaakte afspraken wordt een arbeidsovereenkomst opgesteld. Je ontvangt je arbeidsovereenkomst via een digitale link met het verzoek om het digitaal te ondertekenen.

9.We verwelkomen je graag bij De Haagse Hogeschool!

Vragen?

Heb je inhoudelijke vragen over een vacature dan kun je contact opnemen met de contactpersoon die in de vacaturetekst staat vermeld. Heb je vragen over het selectieproces zelf dan kun je contact opnemen met Team Resourcing via vacatures@hhs.nl.