Introductie

Hoe werken we samen?

Als netwerkhogeschool geloven wij in de kracht van samenwerken met lokale, nationale en internationale organisaties. Daarnaast zijn wij als grootstedelijke kennisinstelling geworteld in de samenleving.

Wij zijn je partner in de buurt, stad en regio om kennis te delen en samen de praktijk te verbeteren. Hierbij is het uitvoeren van relevant onderzoek essentieel. Waarbij we zowel inhoudelijk als qua prioritering aansluiten op de regionale agendaā€™s zoals de Haagse HumanĀ CapitalĀ Agenda en de Regionale Groeiagenda.

Onderdeel van een uitgebreid en divers netwerk

We hebben een groot netwerk van partners in de regio. Denk aan samenwerkingen met de gemeentes Den Haag, Delft en Zoetermeer en met andere kennis- en onderwijsinstellingen als ROC Mondriaan, Universiteit Delft, Universiteit Leiden, TNO,Ā HagaĀ Ziekenhuis en NOC*NSF. Maar ook aan onze deelname in deĀ EconomicĀ Board Zuid-Holland, deĀ MedicalĀ Delta, The Hague Security Delta en de City Deal Kennis Maken Den Haag en Delft.Ā Ā

Verbinding: Daar geloven wij inĀ

Een sterke verbinding tussen onderwijs, onderzoek en beroepspraktijk. Dat is waar we als netwerkhogeschool voor staan. Onze waardenĀ curious,Ā connectingĀ enĀ caringĀ maken dit expliciet.Ā