Wij blijven graag met onze alumni in contact nadat zij hun diploma op zak hebben. We kunnen namelijk nog veel voor elkaar betekenen. De ruim 85.000 alumni die zijn uitgewaaierd over de hele wereld vormen samen een wijdverbreid en divers expertise- en alumninetwerk dat we actief onderhouden.

Kom in contact

Komt u graag in contact met alumni van De Haagse Hogeschool? Neem dan een kijkje op onze Alumni LinkedIn-groep. Hier blijven we in contact met onze oud studenten.

Bent u zelf een oud student van De Haagse Hogeschool? Ga dan direct door naar onze pagina voor alumni.

Vind talent voor uw organisatie bij De Haagse

Bent u op zoek naar goede professionals? Stuur een korte omschrijving van de vacature en de link naar de website waar uw vacature staat naar alumni@hhs.nl. Wij plaatsen vervolgens de vacature door in de LinkedIn-groep van De Haagse Hogeschool, waar ruim 30.000 leden (onze voormalige studenten) deel vanuit maken.

Meer weten?

Benieuwd naar wat ons wereldwijde alumni netwerk nog meer voor u en uw organisatie kan betekenen?
Alumnibureau
Mw. Colinda Leemburg, Coördinator Alumnirelaties