De Haagse wisselt kennis, kunde en ervaring uit met het werkveld op lokaal, regionaal, landelijk en internationaal niveau. Dat doen we op diverse manieren.

Voorbeelden

Als netwerkhogeschool heeft De Haagse rond haar zeven Kenniscentra verschillende strategische samenwerkingsverbanden die zijn gericht op kennisdeling. Onze samenwerking met The Hague Security DeltaMedical Delta en Digital Operations Center zijn voorbeelden daarvan. De binding met de stad krijgt gestalte door samenwerking binnen de Citydeal Kennis Maken Den Haag en de Citydeal Delft. Naast regionale en nationale verbindingen heeft De Haagse internationale onderwijs- en onderzoekspartners, onder andere in Europa, de Verenigde Staten, Brazilië en China. En in het netwerk UASNL werken we samen met 14 hogescholen aan de zichtbaarheid van praktijkgericht onderzoek in Europa.

Andere voorbeelden van onze projecten zijn MKB DigiwerkplaatsGelijkspanningde BetafactoryFutureproof Retail, de Campus Gouda en de Dutch Innovation Factory in Zoetermeer. Ook onze faculteiten en opleidingen werken samen in de regio. Zo is de faculteit Gezondheid, Voeding en Sport partner in de Foodboost Challenge. De opleiding Sportmanagement is onderdeel van het Olympisch Netwerk Haaglanden. En de Faculteit Sociaal Werk & Educatie heeft een convenant gesloten met Stichting Jeugdformaat op het gebied van stages voor studenten en scholing van medewerkers van Jeugdformaat.

Team Externe Relaties

Mocht u vragen hebben over de mogelijkheden die er zijn om met uw bedrijf samen te werken of wilt u hierover van gedachten wisselen, neem dan contact op met het team Externe Relaties.

Email:  externerelaties@hhs.nl