In deze verkenningsfase kan je

• Bekijken welke opleidingen bij jouw interesse passen
  • Ontdekken welke variant opleiding bij jouw situatie past
  • Alvast een paar lessen volgen tijdens een dag proefstuderen
  • Online of offline een gratis studiekeuzeworkshop volgen

Waar kan je in deze fase mee aan de slag?

Start je verkenningsfase online: lees opleidingsinformatie, doe een test of bekijk een filmpje met webinar of rondleiding op een van onze locaties. Kom daarna gezellig langs, om sfeer te proeven. Bijvoorbeeld tijdens een Open Dag of Proefstuderen.

Ontdek jouw interesse

Go to Ontdek jouw interesse

Ontdek jouw interesse

Waar gaat jouw hart sneller van kloppen? Wat je leuk vindt, kan richting geven aan je studiekeuze. Wij hebben onze opleidingen per interessegebied voor jou op een rijtje gezet.

Go to Ontdek jouw interesse

Kom naar onze Open Dag

Go to Kom naar onze Open Dag

Kom naar onze Open Dag

Drie keer per jaar organiseert De Haagse Hogeschool een Open Dag op onze locaties. Zien we je daar?

Go to Kom naar onze Open Dag

Een dagje Proefstuderen

Go to Een dagje Proefstuderen

Een dagje Proefstuderen

Zelf ervaren hoe een opleiding is? Kom een dagje Proefstuderen.

Go to Een dagje Proefstuderen

Duik in een opleiding

Go to Duik in een opleiding

Duik in een opleiding

Duik in ons opleidingenoverzicht en lees alles over de opleidingen die jou het meest aanspreken. Zet de voor- en nadelen op een rijtje. Dan kan je gaan afstrepen: welke vallen af en welke blijft over?

Go to Duik in een opleiding
Jonge vrouw achter computer

Ga op virtual tour

Go to Ga op virtual tour

Ga op virtual tour

Ga op virtual tour door onze verschillende locaties in Den Haag, Delft en Zoetermeer.

Go to Ga op virtual tour

Bekijk opleidingsvideo's

Go to Bekijk opleidingsvideo's

Bekijk opleidingsvideo's

Bekijk webinars en opleidingsvideo’s om jouw favoriete opleidingen nog beter te leren kennen.

Go to Bekijk opleidingsvideo's

Studievormen

Ontdek het verschil tussen voltijd, duaal, Ad's en deeltijd.

Go to Studievormen

Ben jij vwo'er?

Go to Ben jij vwo'er?

Ben jij vwo'er?

Voor de beroepsgerichte vwo’er die wel van een uitdaging houdt bieden we versnelde routes. Je hbo-diploma in 3 jaar in plaats van 4. Bij deze opleidingen kan het.

Go to Ben jij vwo'er?
drie dames die naast elkaar staan in het hoofdgebouw

Volg een workshop

Go to Volg een workshop

Volg een workshop

Volg vrijblijvend en kosteloos een (online) studiekeuzeworkshop van onze studiekeuzeadviseurs.

Go to Volg een workshop

Contact over jouw studiekeuze

Als je rondloopt met vragen kan je altijd bij ons terecht. Bijvoorbeeld bij een studiekeuzeadviseur. Heb je al een opleiding op het oog? Ga dan naar de opleidingspagina om contact op te nemen met een docent of student die al jouw vragen kan beantwoorden.