Vestiging Zoetermeer

De Haagse Hogeschool startte in 2003 met de Academie voor IT & Design (tegenwoordig Faculteit IT & Design) in Zoetermeer, in nauwe samenwerking met het Zoetermeerse bedrijfsleven. Onze opleiding HBO-ICT is gevestigd in de Dutch Innovation Factory in Zoetermeer.

Ontmoeten, Ondernemen, Onderzoek en Onderwijs: in de kern is dat waar de Dutch Innovation Factory  om draait. De verbinding tussen ict-bedrijven onderling met ict-onderwijs en –onderzoek is uniek in Nederland. Het concept creëert bovendien gunstige voorwaarden voor starters. Zo werkt Dutch Innovation Factory aan een betere aansluiting tussen onderwijs, onderzoek en bedrijfsleven en dat maak ons onderwijs nog interessanter voor onze studenten en docenten.

Contact en bereikbaarheid vestigingen
Contact faculteiten
Contact diensten

Bleiswijkseweg 37
2712 PB Zoetermeer
Telefoonnummer:

Neem een kijkje in deze vestiging

Bekijk de virtuele tour van de vestiging Zoetermeer. Gebruik het menu om meteen naar een specifieke plek in de hogeschool te gaan.