Kinderen zitten in je hart. Je bent sociaal en je wilt iets bijdragen. Je wilt kinderen kennis meegeven en ondersteunen in hun ontwikkeling. Als leraar maak jij het verschil voor je leerlingen. Drie leerkrachten vertellen jou waarom zij ervoor kozen om leerkracht basisonderwijs te worden. Want waarom is het basisonderwijs nou Zo leuk? Kimberley, Nicole en Daley nemen jou mee in hun enthousiasme, kijk je mee?

Je kunt je creativiteit kwijt

Onderwijs is elke dag anders

Je staat aan de basis van iemands ontwikkeling

Pabo (Opleiding tot Leraar Basisonderwijs)

De Pabo brengt de echte juf of meester in je naar boven. En wat is er mooier dan kinderen meekrijgen in jouw enthousiasme? Zie jij jezelf al voor de klas staan en de opleiding tot leraar basisonderwijs volgen? Kies dan voor de Pabo aan De Haagse Hogeschool, waar je terechtkomt in een hechte groep met een fijne sfeer. Waar alle ruimte is voor jouw persoonlijke groei en de begeleiding die bij jou past. Een Pabo gericht op de toekomst, met innovatieve leervormen, zodat jij straks nieuwe generaties kunt klaarstomen voor een snel veranderende wereld.

Lees meer over de opleiding

Open Dagen

De Haagse Hogeschool  heeft alles wat jij nodig hebt om succesvol te studeren. Kom vooral zelf kennismaken:

Bezoek onze Open Dag

Wat kun je later worden?

• Docent basisonderwijs

• Intern begeleider

• Leerkracht openbaar, bijzonder en islamitisch onderwijs

• Leerkracht speciaal onderwijs

• Educatief medewerker in een museum

• Onderwijskundig medewerker in de volwasseneneducatie

• Remedial teacher