De Haagse Hogeschool wil ook na het afstuderen jou graag van dienst zijn bij je (door)ontwikkeling als (young) professional. Door middel van coaching, workshops en trainingen brengen we afstudeerders en oud-studenten van verschillende leeftijden en disciplines samen, leren we van elkaars verhalen en ervaringen, en breiden we onze netwerken uit.

Op vaste avonden in de maanden september tot en met juni bieden we trainingen aan over uiteenlopende onderwerpen. Denk hierbij aan thema’s als persoonlijke ontwikkeling, professionele vaardigheden, carrièreplanning, ondernemerschap, etc. Alle avonden zijn toegankelijk voor zowel afstudeerders, alumni, en oud-medewerkers van De Haagse Hogeschool en haar 15 voorlopers. De trainingen worden verzorgd door ervaren trainers die zelf aan De Haagse Hogeschool gestudeerd hebben.

Iedere trainingsavond start om 19.00 uur en eindigt om 21.30 uur, waarna je kunt meelopen naar Café Xieje tegenover de hogeschool voor de afsluitende netwerkborrel. Schrijf je hier in voor alle trainingen.

Meld je nu aan