Een huisstijl geeft de eerste indruk van een organisatie in communicatie. Onze visuele identiteit, merkarchitectuur en tone-of-voice bevorderen de herkenbaarheid van De Haagse Hogeschool, zoals uitgedrukt door haar faculteiten, opleidingen, afdelingen, studenten, alumni en medewerkers. 

De consistente toepassing van deze uitstraling is van essentieel belang voor de identiteit van de organisatie. De overkoepelende (beeld)taal van De Haagse is ontworpen om een uniek, verenigend en consistent merk te maken van onze hogeschool.  

Uitgebreide informatie over onze huisstijlrichtlijnen kun je vinden in ons huisstijlhandboek. Deze richtlijnen beschrijven de visuele en verbale elementen die De Haagse Hogeschools corporate identity kenmerken. Dit betreft bijvoorbeeld onze naam, ons logo en andere elementen, zoals kleur, typografie, fotografie en grafieken. 

Huisstijlhandboek

Bekijk ons Huisstijlhandboek.

Contact

Voor vragen of verdere informatie over onze huisstijl neem contact op met de dienst Onderwijs, Kennis & Communicatie via huisstijl@hhs.nl.