Met de H Library app kun je een aantal bibliotheekfuncties zelf op je mobiele telefoon uitvoeren. Zo kun je de bibliotheekcatalogus raadplegen, de beschikbaarheid van items in de bibliotheek checken, je boeken verlengen en je eigen leengegevens bekijken. Dit is mogelijk met behulp van je persoonsgebonden hogeschoolaccount.

In de app vind je ook de gegevens van de verschillende bibliotheeklocaties van de Haagse Hogeschool en een link naar de bibliotheekwebsiteDe H Library app is gratis beschikbaar voor Android en iOS.

Mocht je niet de juiste Android of iOS versie hebben om de app te installeren, dan is het ook mogelijk om je boeken via de catalogus te verlengen. Indien je signaleert dat de app niet naar behoren werkt, dan kun je dat melden via bibliotheek@hhs.nl