Voor het thema ‘digitalisering in de bouw’ is De Haagse Hogeschool een partner geworden in het samenwerkingsverband 4TU.Bouw (Bestaande uit TU Delft, TU Eindhoven, Universiteit Twente, Wageningen Universiteit).

Als partner doet de Haagse Hogeschool actief mee met de ‘Research Day on Digitalization in the Built Environment’ waar afstudeerders, promovendi en onderzoekers kennis met elkaar kunnen uitwisselen. De eerst volgende Research Day vindt plaats op maandag 27 maart 2023 op de locatie TU Eindhoven, kijk voor meer informatie hier: Research Day Monday 27 March 2023

Daarnaast werkt de Haagse Hogeschool samen met de 4TU’s aan onderzoeksvoorstellen -en projecten op het gebied van digitalisering in de bouw. Een voorbeeld van zo’n project is het Brains4Buildings project.

Nieuwsgierig geworden? Of wil je simpelweg meer informatie? Neem een kijkje op de website van 4TU.Bouw.