Op vrijdag 24 juni hadden we een geweldige NGO-dag over NGO-governance en accountability georganiseerd door het Kenniscentrum Global Governance van De Haagse Hogeschool en het Instituut Bestuurskunde van de Universiteit Leiden bij The Hague Humanity Hub.

Dr. Agota Szabo (Europese Studies) en Professor Caelesta Braun (Universiteit Leiden) boden de laatste bevindingen van hun NGO-leiderschapsonderzoek aan en de studenten kregen de kans om echt inzicht te krijgen in de wereld van NGO's met de hulp van Anna Schoemakers (CEO Greenpeace) en Michel Farkas (COO Hivos). We hadden ook een studentenposterwedstrijd waar studenten konden nadenken over de toekomst van NGO-leiderschap. Proficiat aan de winnaars!