U heeft als organisatie een specifieke trainingsbehoefte. Daarover wilt u direct met ons in contact komen. Dat kan altijd. De Haagse Hogeschool Pro onderscheidt zich door het delen van nichekennis uit  allerlei vakgebieden. In ons maatwerk- en incompany aanbod loopt u niet tegen gestandaardiseerde programma’s aan. Wij bespreken graag met u welke oplossing het beste past bij uw specifieke opleidingsvraag.

Flexibel en creatief

Dat doen wij zo creatief en flexibel mogelijk. Hieronder leest u een recent voorbeeld van onze maatwerkoplossingen.

Cursisten verspreid over de wereld

Een grote organisatie met vestigingen in diverse landen meldde zich bij De Haagse Hogeschool Pro met de vraag of en hoe wij de kennis van de controllers in de organisatie konden verbreden en vooral verdiepen. De uitdaging hierin was dat deze controllers internationaal verspreid werkzaam zijn.

Voor deze organisatie hebben we op basis van onze post-hbo-opleiding Controller een blended maatwerktraject ontwikkeld. Dat wil zeggen dat de betreffende controllers slechts een paar keer in het hele opleidingstraject bij De Haagse Hogeschool Pro werden verwacht. Het merendeel van het maatwerkprogramma konden zij online volgen.

Gericht op uw organisatie

De Haagse Hogeschool Pro kan uw organisatie een opleiding bieden die is aangepast aan uw specifieke behoefte. In het voorbeeld op deze pagina gaat het om controllers. Wij kunnen u ook – om maar eens wat te noemen – een managementprogramma of een talentontwikkelingsprogramma voor jonge professionals aanbieden. Of zelfs een compleet masterprogramma voor werknemers die u in een nieuwe functie hebt benoemd. Geheel gericht op de uitdagingen die uw organisatie aan deze mensen stelt.

Onderwijs en onderzoek

Wij baseren de op maat gemaakte trajecten op bestaande post-hbo- en masteropleidingen. En niet te vergeten op het onderzoek dat door de kenniscentra van De Haagse Hogeschool wordt gedaan op eigentijdse thema’s. Resultaten van onderzoek, actueel onderwijs én een sterke verbinding met de beroepspraktijk: dat zijn de drie elementen die een maatwerktraject bij De Haagse Hogeschool Pro ook voor uw organisatie aantrekkelijk maken.

Verzorgen van trainingsprojecten

De Haagse Hogeschool Pro is een onderdeel van De Haagse Hogeschool. Wij hebben hetzelfde opleidings-DNA. Dat blijkt onder meer uit onze internationale oriëntatie. Zo verzorgen wij regelmatig trainingstrajecten voor internationale organisaties en ontvangen we regelmatig groepen uit het buitenland: mooie voorbeelden van internationale incompanytrajecten. Wilt u praten over een maatwerkoplossing voor uw eigen organisatie? Neem dan contact met ons op. We bespreken graag wat de mogelijkheden zijn.

De diversiteit van studenten aan zowel De Haagse Hogeschool als De Haagse Hogeschool Pro is groot. Datzelfde geldt ook voor onze onderwijsexpertise. Dit maakt De Haagse Hogeschool en De Haagse Hogeschool Pro tot een ideale plek voor professionele training. We bieden u een grote diversiteit aan zowel individuele opleidingen als aan maatwerk- en incompanytrajecten.

Contact

Heeft u vragen? Neem dan contact met ons op via e-mail (pro@hhs.nl) of telefoon (070 – 445 8900). Wij zijn telefonisch bereikbaar op ma-vrij tussen 8.30 en 17.00 uur.