Drie studenten lopen de trap op

Bezoek onze Open Dag op 5 april

Kom naar onze Open Dag op vrijdag 5 april 2024 tussen 16.00 en 20.00 uur en kom alles te weten over onze opleidingen. Onze docenten, studenten en studiekeuzeadviseurs staan klaar om al je vragen te beantwoorden.

Meld je aan voor de Open Dag op vrijdag 5 april

Wist je dat…

Wat kan ik doen op de Open Dag?

Heb je geen idee wat je wilt studeren? Twijfel je nog? Of weet je al zeker welke studie je wilt volgen? Waar je ook zit in je proces, onze Open Dag is voor iedereen.

Heb je nog geen idee welke studie je leuk vindt?

• Doorloop ons Inspiratiepad in onze Innovation Playground op de begane grond van de hoofdvestiging. De studiekeuzeadviseurs helpen je daarbij.
  • Leer het gebouw beter kennen. Volg een rondleiding met een student en proef de sfeer.

Twijfel je nog?

• Ga naar opleidingspresentaties en kijk welke opleiding(en) bij jouw interesse passen. De presentaties worden op vaste tijdstippen gegeven.
  • Naast de presentaties zijn er gedurende heel de Open Dag docenten en studenten aanwezig die graag met je in gesprek gaan. Stel ze al je vragen.
  • Bezoek de presentatie ‘Studeren aan De Haagse Hogeschool’ door onze studenten in de Speakers’ Corner op de hoofdvestiging.

Weet je al welke studie je wilt volgen?

• Bezoek de balie Centrale Studenten Inschrijving op de hoofdvestiging voor al je vragen over aanmelden en inschrijven.
  • Stel onze decanen al je vragen over ondersteuning tijdens je studie. Dit kan op alle vestigingen.
  • Kom meer te weten over het studentenleven en de sportfaciliteiten op de hoofdvestiging van De Haagse.
Hoe bereid ik me voor op de Open Dag?
Wat heb ik nodig voor een bezoek aan de Open Dag?
  • Het bezoeken van de Open Dag is gratis.
  • Je aanmelding. Je ontvangt je QR-code in de mail.
  • Ouders, broers, zussen of vrienden zijn ook van harte welkom. Zij hoeven zich niet apart aan te melden.
  • Routes en adressen van onze vestigingen. Check voor je komt in het programmaboekje (volgt binnenkort) waar de meeste opleidingen die jouw interesse hebben worden gegeven en de bijbehorende adresgegevens
Wanneer zijn de Open Dagen?

De Open Dagen in het studiejaar 2023 - 2024 vinden plaats op:

• Vrijdag 5 april 2024 van 16.00 tot 20.00 uur

Als je via de "houd me op de hoogte"-button op deze pagina je gegevens achterlaat, ontvang je van ons bericht wanneer je je aan kunt melden.

Studeren naast je werk? Bekijk onze pagina over (online) voorlichtingssessies.

Op zoek naar een deeltijdopleiding naast je werk?

Voor onze deeltijdopleidingen en overige opleidingen voor professionals zijn er aparte voorlichtingsdagen. Soms online en soms op locatie. Op onze pagina voor professionals vind je de data en locaties voor deze dagen/avonden en hoe je aan te melden.

Help mijn kind gaat studeren

Het kiezen van een studie valt niet mee. Als ouder wil je er zijn voor je kind tijdens dit proces. De studiekeuzeadviseurs van De Haagse Hogeschool helpen ouders graag op weg met tips en adviezen. Bekijk de studiekeuzetips online.

Dit kan je doen na de Open Dag

Heb je al wat beter een idee welke opleiding je leuk lijkt? Doe dan mee aan een van deze (gratis) activiteiten.