Dinsdag 10 mei 2022  (19:00 – 21:30 uur)

Wil je erachter komen wat jou drijft in het leven? Wil je weten wat ervoor zorgt dat jij ’s ochtends met plezier aan het werk gaat? Zoek jij die flow waardoor alles vanzelf gaat? Kom dan naar de workshop ‘Op zoek naar jouw droombaan met persoonlijke waarden'.

Waarden bepalen waarom jij (onbewust) kiest voor een bepaalde functie, hobby, vriendschap of liefdesrelatie. Elke keuze of reactie komt voort vanuit waarden.

Met behulp van NLP (Neuro Linguïstisch Programmeren) kijken we naar jouw innerlijke drijfveren. Wanneer jij je bewust wordt van jouw persoonlijke drijfveren weet je direct of een baan bij je past.

Tijdens deze verdiepende training leer je:

• Welke waarden ECHT belangrijk voor je zijn.
  • Hoe je waarden kunt ontdekken en achterhalen in iedere situatie.
  • Hoe waarden verbinden in verschillende relaties en rollen.
  • Hoe waarden en overtuigingen menselijk gedrag bepalen.

Na deze training weet jij wat voor jou belangrijk is en hoe jij hier invulling aan kunt geven. Hoe beter jij weet wat wel of niet bij je past, hoe groter de kans dat jij jouw droombaan vindt!

Oud-studenten en afstudeerders van De Haagse Hogeschool.

Taal

De training wordt gegeven in het Nederlands.

Programma

Vanaf 18.30 uur ben je welkom voor een kop thee of koffie. We starten met de training om 19.00 uur en sluiten het inhoudelijke programma af om 21.30 uur. Daarna lopen we naar Café Xieje voor een drankje.

Locatie

De training vindt plaats in de Speakers’ Corner op de hoofdvestiging van De Haagse Hogeschool.

Kosten

Voor de training vragen we een eigen bijdrage van 25 euro voor alumni en 15 euro voor afstudeerders. Hiervoor krijg je:

• Training (2,5 uur)
  • Koffie/thee
  • Drankjes tijdens de netwerkborrel

Aanmelden

Aanmelden en betalen kan via het online formulier. De uiterste datum om je aan te melden voor deze training is maandag 9 mei 2022.

NB: Bij verhindering is restitutie van de deelnamekosten niet mogelijk. De trainingen gaan door bij minimaal 20 inschrijvingen. Vervalt een training wegens te weinig aanmeldingen, dan worden de deelnamekosten voor die training teruggestort.

Meld je nu aan!

Portretfoto man in blauwe blouse

Over de trainer

Berry de Boer is trainer-coach bij NLP-NU, een opleidingsinstituut waarvan hij en compagnon Edwin Luijendijk de oprichters zijn. Met 12 jaar ervaring in interim- en changemanagement weet Berry hoe belangrijk communicatie is in veranderende omgevingen. In zijn optiek is NLP de sleutel naar de juiste gedragsverandering om succes, transformatie en verbinding te realiseren binnen organisaties en teams. Berry is alumnus van de TH Rijswijk (een van de voorlopers van De Haagse Hogeschool), waar hij in 1997 afstudeerde in Technische Bedrijfskunde.