Wil jij in jouw bedrijf gebruikmaken van AI bij de ontwikkeling van een duurzaam businessmodel? Of ben je een docent die met behulp van AI de innovatieve ideeën van studenten wil toetsen? Dan mag je de lezing van professor René Bohnsack, expert op het gebied van businessmodelinnovatie, digitale transformatie en duurzame innovatie, niet missen. Zorg dat je erbij bent op 8 november in Den Haag!

René Bohnsack heeft een tool ontwikkeld om met regeneratieve AI innovatieve ideeën te toetsen. Deze software is niet alleen waardevol voor bedrijven, maar ook bruikbaar in het onderwijs. In ondernemerschapslessen wordt de tool bijvoorbeeld ingezet om studenten te ondersteunen bij het effectief uitvoeren van marktonderzoek. Tijdens zijn lezing op 8 november deelt René Bohnsack zijn kennis over het gebruik van AI en de rol ervan bij het creëren van duurzame businessmodellen, voor ondernemers én docenten. Daarnaast besteedt hij aandacht aan innovatietools en deelplatformen.

Aftrap door Nicole Stofberg (lector Platformeconomie)

Lezing door prof. René Bohnsack
- Introductie: businessmodelinnovatie en duurzame innovatie
- Het gebruik van AI bij de ontwikkeling van een duurzaam businessmodel
- Innovatietools: Business Model Canvas, het testen van hypothesen en cashflowplanning
- Inspirerende voorbeelden en praktische tips

Q&A met René Bohnsack onder leiding van Jacco van Uden (lector Change Management)

Netwerkborrel

Over René Bohnsack

René Bohnsack is professor voor strategie en innovatie. Hij is expert op het gebied van businessmodelinnovatie, digitale transformatie en duurzame innovatie. Hij publiceerde in toonaangevende internationale management- en innovatietijdschriften en ontving meerdere prijzen voor zijn werk. Naast zijn academische prestaties is hij succesvol ondernemer en heeft hij verschillende bedrijven opgericht, waaronder een platform voor virtuele evenementen en een e-Health bedrijf.

Voor wie?

Deze lezing is interessant voor ondernemers, studenten, docenten, docentonderzoekers en opleidingsmanagers.

Praktische informatie

De lezing is in het Engels en vindt plaats op 8 november in de Innovation Playground van De Haagse Hogeschool. Je bent welkom vanaf 14:30 uur, de lezing begint om 15:00 uur. Om 16:30 sluiten we af met een borrel in De Haagsche wens, tegenover De Haagse Hogeschool.

Aanmelden

We kijken ernaar uit je te verwelkomen op 8 november voor een inspirerende en informatieve lezing. Het aantal beschikbare plaatsen is beperkt, dus meld je nu aan door dit formulier in te vullen.

Meer weten over ons praktijkgerichte onderzoek?
Deze lezing wordt georganiseerd door het kenniscentrum Digital Operations & Finance van De Haagse Hogeschool.