Vrede & veiligheid

Van 6 tot 9 juni vinden de Europese verkiezingen plaats, en met een oorlog op het continent staat er enorm veel op het spel. Hoe verdedigt Europa zich het beste tegen dreigingen op het slagveld én online? Zou er een Europees leger moeten komen? En zou Oekraïne moeten toetreden tot de EU?

Op 7 mei gaan Anna Strolenberg (Volt) en Dirk Gotink (NSC) daarover in debat op De Haagse Hogeschool in een opname van de VPRO podcast Europa draait door met Tim de Wit en Arend Jan Boekestijn. Jij kunt erbij zijn én de debatterende partijen een vraag stellen.

Opname bijwonen

Alle studenten en medewerkers van De Haagse Hogeschool zijn welkom. Kom op tijd! Zorg ervoor dat je uiterlijk om 14.45 uur aanwezig bent, want de opname begint precies om 15.00 uur. Deelname is gratis, graag wel even aanmelden:

Meld je aan!

Dit is een evenement van The Lighthouse

The Lighthouse biedt een programma vol interessante activiteiten over actuele vraagstukken en wereldwijde issues.

Ontdek meer
The Lighthouse - Ilja Leonard Pfeijffer