De bekende Nederlandse kunstenaar Esther Kokmeijer komt naar De Haagse Hogeschool!

Johan Nieuwenhuize, zelf kunstenaar en adviseur van onze kunstcollectie, gaat in gesprek met Kokmeijer over haar kunstprojecten rondom klimaatverandering. Hoe kijkt ze als kunstenaar hier tegenaan en hoe komt dat terug in haar werk?En wat heeft een Chinese regenraket eigenlijk te maken met Antarctica en het bouwen van je eigen boot?

Tijdens het interview kun je vragen stellen aan de kunstenaar en haar daarna ontmoeten tijdens de borrel.

Meld je aan!

Foto bovenaan pagina