Bibliotheek

Als student van De Haagse Hogeschool Pro kun je gebruikmaken van de bibliotheek van De Haagse Hogeschool. Deze vind je in de hoofdvestiging. De bibliotheek heeft een zeer ruim aanbod aan literatuur en wetenschappelijke artikelen en een groot aantal werkplekken om in stilte te studeren. Heb je een vraag, dan kun je terecht bij een van de bibliothecarissen. Overigens staan in het gebouw van De Haagse Hogeschool ook werkplekken voor je ter beschikking. Meer (praktische) informatie over de bibliotheek vind je hier.

Internet

In de bibliotheek en in andere ruimtes van De Haagse Hogeschool kun je kosteloos gebruikmaken van veilig internet.

Parkeren

De Haagse Hogeschool bevindt zich op enkele minuten lopen van station Den Haag Hollands Spoor. Kom je met de auto, dan kun je die tegen een relatief laag bedrag in de parkeergarage onder de hogeschool parkeren.

Sport

Tegen een gereduceerd tarief kun je sporten in de sporthal van De Haagse Hogeschool. Ook deze vind je in de hoofdvestiging. De Haagse Sport- & Fitnesspas geeft toegang tot verscheidene sportactiviteiten. Denk aan groepsfitnesslessen en een fitnesszaal waar je individueel uw oefeningen kunt doen. Met de pas kun je kosteloos of voor een laag tarief sportclinics volgen. Ook krijg je op vertoon van de pas korting bij zwembaden. Meer informatie over sportmogelijkheden en de Haagse Sport- & Fitnesspas vind je hier.

Contact

Heb je vragen? Neem dan contact met ons op via e-mail (pro@hhs.nl) of telefoon (070 – 445 8900). Wij zijn telefonisch bereikbaar op ma-do tussen 8.30 en 22.00 uur en vr tussen 8.30 en 17.00 uur.