Dan hebben wij goed nieuws voor je. Diverse bachelors, associate degree-opleidingen, post-hbo-opleidingen, masteropleidingen en modules hebben een tweede startdatum, namelijk in februari. Bekijk snel het aanbod en meld je aan!

Ondernemerschap & Retail Management

Het verschil tussen duaal en deeltijd studeren

Volg je een duale of deeltijdopleiding dan combineer je studeren en werken. Een duale opleiding volg je als je weinig tot geen werkervaring hebt. Je gebruikt je werkplek om te leren en te groeien naast de projecten die je op school uitvoert. Je komt 2 dagen per week naar school voor onderwijs en begeleiding. Bij de deeltijdopleiding volg je de opleiding naast je baan. Je volgt 1 dag per week colleges op school. Deze variant is geschikt als je al enkele jaren relevante werkervaring hebt.

Huidtherapie in deeltijd studeren? Meld je uiterlijk 15 januari aan

Let op: Ook voor de deeltijdopleiding Huidtherapie moet je je eerder aanmelden, namelijk 15 januari. Deze studie start wél in september 2024, maar heeft een numerus fixus, ofwel een beperkt aantal plaatsen. Na 15 januari 2024 is aanmelden voor de opleiding Huidtherapie niet meer mogelijk. Wees er dus snel bij.

Lees meer over deeltijd

Bekijk alle deeltijdopleidingen