In deze beslissingsfase kan je

• Je aanmelden voor een opleiding
  • Een studiekeuzecheck aanvragen
  • Ontdekken wat je als student te wachten staat

Waar kan je in deze fase mee aan de slag?

Je kunt je tot de deadline aanmelden voor de opleiding van jouw keuze. Wil je echt zeker weten dat je de opleiding hebt gekozen die bij jou past? Doe dan de studiekeuzecheck.

Doe de check

Heb jij je aangemeld voor een opleiding op De Haagse Hogeschool? Dan kun jij een studiekeuzecheck doen bij jouw opleiding.

Go to Doe de check
Studenten worden aan de balie geholpen

Aanmelden, hoe doe je dat?

Go to Aanmelden, hoe doe je dat?

Aanmelden, hoe doe je dat?

Hier lees je precies hoe je je inschrijft en aanmeldt voor een studie aan De Haagse Hogeschool.

Go to Aanmelden, hoe doe je dat?
Geanimeerde studenten op boeken met laptops

Tips & tricks

Go to Tips & tricks

Tips & tricks

Als alles nieuw is kan je best wat tips & tricks gebruiken. Daarom krijg je van ons 23 tips voor een perfecte studiestart.

Go to Tips & tricks
Student zit in zijn kamer

10 tips voor op kamers gaan

Go to 10 tips voor op kamers gaan

10 tips voor op kamers gaan

Kies je voor de stad achter de duinen, het studentikoze Delft of ga je voor IT-hub Zoetermeer? Met deze tips gaat jouw zoektocht naar een kamer vliegend van start.

Go to 10 tips voor op kamers gaan

Klaar voor de start?

Go to Klaar voor de start?

Klaar voor de start?

Op deze pagina vind je veel belangrijke informatie om goed voorbereid van start te gaan met jouw opleiding aan De Haagse. Deze pagina wordt in de aanloop naar september regelmatig aangepast.

Go to Klaar voor de start?
Jonge vrouw in het centrum van Den Haag, binnenhof in Nederland

Ontdek jouw studiestad

Go to Ontdek jouw studiestad

Ontdek jouw studiestad

Wat doen studenten in Den Haag, Delft of Zoetermeer als ze niet naar de hogeschool gaan? Maak kennis met jouw studiestad.

Go to Ontdek jouw studiestad

Ga op virtual tour

Go to Ga op virtual tour

Ga op virtual tour

Bekijk alvast waar je straks gaat studeren via de virtual tours door onze verschillende locaties in Den Haag, Delft en Zoetermeer.

Go to Ga op virtual tour

Het studenten-abc

Go to Het studenten-abc

Het studenten-abc

Leer deze moeilijke woorden vast kennen.

Go to Het studenten-abc

Contact over jouw studiekeuze

Bij ons afdeling Centrale Studenten Inschrijving (CSI) kan je terecht met al je vragen over aanmelden en inschrijven. Check de social media van jouw opleiding om alvast in contact te komen met andere aankomende eerstejaars.