Weet jij wat de verschillen zijn tussen het hbo en wo? Of ben je nieuwsgierig welke onderwijsvorm het beste bij jou past? Loop dan mee met de hbo-wo tour. Tijdens deze tour lopen we over de campus en bezoeken we de TU Delft, De Haagse Hogeschool en Hogeschool Inholland, allen gelegen op de campus. Hier krijg je alles te weten over de verschillende opleidingen van deze drie instellingen en onderwijsvormen, maar ook van welke faciliteiten deze drie instellingen gezamenlijk gebruik maken.

Meer weten?

De fysieke campustours starten iedere vrijdag om 15.00 uur en duren ongeveer 2 uur. Kijk voor meer informatie en hoe aan te melden op: de website van TU Delft.

Meld je aan voor de Campustour

Contact

Heb je een vraag over de hbo-wo tour? Neem contact op met tis-communicatie@hhs.nl.

Ontdek onze technische opleidingen