Helaas is dit evenement geannuleerd.

Laten we het gewoon samen doen!

Zien we jou om 12.15 uur in het Atrium op de locatie Delft van De Haagse Hogeschool? Wij zorgen voor handschoenen, vuilniszakken en stokken, dus je hoeft zelf niets mee te nemen. Samen gaan we aan de slag om de directe omgeving van de campus in Delft schoon te maken!

Alle studenten en medewerkers zijn van harte welkom! Aanmelden is niet nodig. Na 25 minuten opruimen brengen we het verzamelde afval naar de vuilophaalplaats van De Haagse Hogeschool en sorteren we het daar. Tussen 13.00 en 13.30 uur kun je genieten van wat lekkere lunchhapjes.

Waarom maak je van je normale lunchwandeling niet eens een nuttige Trash Walk? Doe je mee? Dit evenement wordt georganiseerd en ondersteund door Kenniscentrum Mission Zero, Green Office, Zero Waste FZ&IT en The Lighthouse.

TijdProgramma
12.15 uurInloop, verzamelen in het Atrium op de vestiging Delft
12.30 uurVertrek met prikkers en zakken
12.55 uurAankomst bij afvalscheiding van De Haagse Hogeschool
13.00 uur(Optioneel) lunchhapjes in het Atrium op de vestiging Delft
13.30 uurEinde

Dit is een evenement van The Lighthouse

The Lighthouse biedt een programma vol interessante activiteiten over actuele vraagstukken en wereldwijde issues.

The Lighthouse - Ilja Leonard Pfeijffer