Heb je een vraag?

Stel je vraag aan de opleiding

Meld je aan voor deze opleiding Bezoek onze voorlichtingsavond op 16 oktober

Wil je je aanmelden voor deze opleiding? Doe dat uiterlijk 31 juli via Studielink. Lees meer

Iets voor jou?

Werk je in een commerciële omgeving en zie jij overal om je heen kansen om je verder te ontwikkelen tot volwaardig vakexpert? Wil je meer dan operationele activiteiten uitvoeren? Grijp dan nu je kans.

Door werken en leren te combineren leer je in deze duale bachelor hands on in de praktijk en krijg jij de zelfstandigheid binnen je marketingafdeling waar je zo naar verlangt. Word een kei in data-analyse of dé specialist om de online aanwezigheid van je bedrijf naar een hoger niveau kan tillen. Het is tijd om erkenning te krijgen voor jouw commerciële talent!

Tijdens deze flexibele, duale opleiding ben je 2 dagen op school voor onderwijs en begeleiding en leer je alles over data-analyse, online marketing, strategie en waardecreatie voor een onderneming. Met deze kennis in huis werk jij op je eigen werkplek aan grondige concurrentieanalyses en een winnende marketingstrategie. Je ontwikkelt een strategische blik en blinkt uit als breed opgeleide marketingprofessional op hbo-niveau.

De inhoud van de studie is in nauw overleg vormgegeven met het werkveld. Daardoor leer je breed te denken en te kijken naar de wereld om je heen. Je werkt multidisciplinair, waardoor je tijdens workshops studenten met een andere opleiding en andere achtergrond ontmoet en van elkaar leert. 

Bekijk onze opleidingsvideo.

Alles over toelating en aanmelden

Kosten en startdata

Wat kost de opleiding per jaar?
 

Startdatumseptember of februari
Kosten in één keer*€ 2.530
Instellingscollegegeld**€ 9.889
Kosten studiemateriaal€ 200 -  € 400

*Over deze opleiding hoef je geen btw te betalen. Jouw organisatie kan de kosten van deze opleiding integraal als zakelijke onkosten opvoeren.  

**Je betaalt instellingscollegegeld als je bijvoorbeeld al een opleiding hebt afgerond aan een bekostigde instelling en start aan een tweede opleiding. Bekijk meer informatie over welk tarief voor jou geldt.  

Bekijk de pagina over het collegegeld voor meer informatie over studiekosten en betalingsmogelijkheden.

Inhoud van de studie

Wat ga je doen?

Jaar 1
Hoofdfase
Hoofdfase

Ontvang een gratis brochure

Wil je de informatie over de opleiding ontvangen in brochurevorm? Vul dan het contactformulier in en ontvang binnen enkele minuten een PDF-bestand via e-mail.

Vraag nu de brochure aan

Martijn van Leeuwen achter laptop

Jouw tijdsinvestering

2

lesdagen per week: dinsdag of vrijdag van 08.45 tot 16.15 uur

3

werkdagen per week

6

uur onderwijs per week (workshops/instructie)

5

uur coaching per week

Beroepsperspectief

Aansluitende functies

Passende beroepen

  • Adviseur consumentenmarkt

  • Brand specialist 

  • Customer experience coördinator 

  • Databasemarketeer 

  • Marketingmanager

  • Online marketeer

  • Salesmanager/accountmanager

  • (Marketing)consultant

  • Digital Marketeer

  • Contentspecialist

  • CRM-manager

  • Business unit manager

Doorstuderen

Wil je verder studeren nadat je de opleiding Marketing Management aan De Haagse Hogeschool hebt afgerond? Dan zijn er diverse mogelijkheden. Je kunt bijvoorbeeld een universitaire opleiding of een van onze masteropleidingen volgen. Een masteropleiding die goed aansluit is de Master of Business Administration (MBA) aan De Haagse Hogeschool, een van oorsprong Amerikaanse bedrijfskundige opleiding. De titel staat gelijk aan de Nederlandse universitaire graad. MBA is een brede opleiding en gericht op algemeen management. Voordat je aan een master begint, moet je vaak eerst een schakeljaar doen. Je studiecoach kijkt graag samen met jou hoe je je loopbaantraject samen met De Haagse Hogeschool optimaal vorm kunt geven. 

Praktische info

Wat moet je verder nog weten?