Op onze overzichtspagina Mediakit vind je achtergrondinformatie en bruikbaar materiaal over De Haagse Hogeschool voor pers en media. Meer informatie nodig? Onze contactgegevens vind je onderaan de pagina.

Dit is De Haagse Hogeschool

'Let's change!', dat is onze uitnodiging aan de wereld. Wij willen bouwen aan verandering en die verandering in de praktijk brengen!

Lees onze corporate story

Logo Curious

Curious

We zijn nieuwsgierig, ambitieus en ondernemend. We denken graag kritisch mee.

Caring logo

Caring

We zijn betrokken en zorgvuldig als het gaat om jouw persoonlijke groei.

Connecting logo

Connecting

We investeren serieus in ons netwerk om samen nieuwe inzichten te ontwikkelen.

College van Bestuur

Het College van Bestuur is verantwoordelijk voor de totstandkoming van het hogeschoolbeleid en coördineert de dagelijkse leiding van de hogeschool, binnen het kader van meerjaren beleidsplannen. Op de pagina over het College van Bestuur lees je meer over de individuele leden en over de portefeuilleverdeling.

Jaarverslag

In het jaarverslag vind je onder andere het bestuursverslag, de jaarrekening en overige gegevens. Het beschrijft de belangrijkste activiteiten, feiten en cijfers op het gebied van onze kerntaak: onderwijs en onderzoek. Bekijk hier al onze belangrijke documenten.

Logo's De Haagse Hogeschool

Hieronder vind je onze logo's voor drukwerk (EPS en PDF) en online gebruik (PNG). Je kunt een PDF of PNG downloaden door met de rechtermuis te klikken op de link onder de afbeelding ("download hier het logo [PDF]") en vervolgens 'Link opslaan als...' te selecteren.

De EPS logo's zijn te downloaden via een ZIP bestand, klik hiervoor eenmalig op de gewenste link.

Drukwerk Nederlands Engels

Grijs

Groen

Wit

Download het logo [PDF]

Voor meer informatie over het gebruik van onze logo's en onze huisstijl bekijk de pagina Huisstijl.

Beeldbank

Ben je op zoek naar ander beeldmateriaal van De Haagse? Neem dan contact op met de persvoorlichter van De Haagse Hogeschool via onderstaande contactgegevens. Maak zo concreet mogelijk in je mail naar wat voor soort beeld je op zoek bent.

Persvoorlichting

Neem contact op met onze persvoorlichters:
persdienst@hhs.nl
+31 (0)70 - 445 75 49