Stapels boeken en lesstof en geen idee hoe je erdoor moet komen? Geen paniek! Studeren kun je leren. In deze aflevering geeft Abboy Verkuilen je handige studietips.

Abboy Verkuilen is werkzaam als Docent Digitaal Didacticus bij de opleiding Werktuigbouwkunde aan De Haagse Hogeschool. Zelf noemt hij zich The Learning Engineer. Een ingenieur heeft als doelstelling werktuigen werkend te krijgen (en te houden!). Abboy ziet het als zijn taak om studenten aan het leren te krijgen - en te houden.

Spodlight

Een podcast vol korte, leerzame en inspirerende colleges door docenten en lectoren van De Haagse Hogeschool. Leer alles over slimmigheden in de natuur, blockchain, roddelen op de werkvloer, duurzame waardes in organisaties en ga zo maar door!

The Lighthouse - Podcast - Spodlight