Blockchaintechnologie heeft potentie de wereld te veranderen. Sommigen geloven zelfs dat de blockchaintechnologie meer impact zal hebben dan de uitvinding van het internet. Steeds meer mensen en bedrijven verkennen daarom ook de mogelijkheden van deze technologie om data en transacties veilig en efficiënt op te slaan. Wat is blockchain precies en wat kunnen we ervan verwachten?

Jordi Jansen, docent bij de opleiding Finance & Control aan De Haagse Hogeschool, vertelt je alles hierover in deze podcast.

Spodlight

Een podcast vol korte, leerzame en inspirerende colleges door docenten en lectoren van De Haagse Hogeschool. Leer alles over slimmigheden in de natuur, blockchain, roddelen op de werkvloer, duurzame waardes in organisaties en ga zo maar door!

The Lighthouse - Podcast - Spodlight