Versnelde hbo-opleidingen op maat

Veel hbo-studies bieden versnelde opleidingen speciaal op maat voor vwo'ers. Wat anderen in 4 jaar krijgen, doe jij dan in 3 jaar. Zo heb je in korte tijd je bachelordiploma. Flink aanpoten, maar je wint er wel een jaar mee.

Voordelen voor vwo’ers

Je bent iemand die van aanpakken houdt en graag praktisch aan de slag gaat. Alles wat je op het hbo leert, is altijd gekoppeld aan hoe het er in het echt aan toegaat. Zo sta je met één voet in de school en de andere in de werkpraktijk. Je zit niet alleen in de collegebanken, maar loopt stage en onderzoekt samen met je medestudenten issues uit de praktijk. Op die manier doe je die o zo belangrijke werkervaring en allerlei beroepsvaardigheden al op tijdens je versnelde 3-jarige opleiding. En het buitenland? Kan ook. Je medestudenten komen vaak uit het buitenland en stage lopen of studeren in het buitenland is zeker geen uitzondering.

Volg je deze versnelde route, dan ben je snel klaar. Met je diploma op zak kun je na 3 jaar al de wijde wereld in. Werken, geld verdienen en op jezelf staan. Of misschien heb je toch nog niet genoeg van studeren? Dan kun je ook een (pre-)master volgen. Eentje die de praktische ervaring die je op het hbo opdeed, verdiept met theoretische kennis. Waar anderen in 4 jaar een hbo- óf universitaire opleiding volgen, heb jij in diezelfde tijd het beste van twee werelden: én lekker praktisch aan de slag én een master op post-hbo- of universitair niveau. Aan jou de keuze.

De versnelde trajecten

Onze docenten hebben allemaal ervaring in het bedrijfsleven en in het buitenland

Wouter Spaargaren

Student International Financial Management and Control

Doordat de studie zo praktijkgericht is, sluit het ontzettend goed aan mijn eigen bedrijf

Dennis Ameling

Student International Business and Management Studies

Info Pluspunten
Studieduur: 3 jaar Snel klaar
Studiepunten: 180 tot 240 per studie Veel beroepsvaardigheden
Zelfstudie: van 14 tot 25 uur per week Veel werkervaring
Contacturen: van 2 avonden tot 24 uur per week Praktische voorbereiding op een (universitaire) master
Voertaal: Engels of Nederlands

En jij?

Jij en je klasgenoten zijn slim, proactief, teamplayers, ambitieus en leergierig. Iedereen werkt hard en is gemotiveerd alles uit de studie te halen.

Jij bent:

• een aanpakker
  • leergierig
  • een goede planner
  • proactief en oplossingsgericht
  • praktisch
  • internationaal ingesteld

Is het wat voor je? Aanmelden doe je zo

Aanmelden voor de verkorte opleiding kan via Studielink. Of kom naar de Open Dag in februari of april. Belangrijk is natuurlijk dat je een vwo-diploma op zak hebt of een daaraan gelijkwaardig diploma. Aan het begin van de studie volg je een intakeprocedure met een intakegesprek en een zelfassessment. Tijdens deze procedure bespreken we verwachtingen en verplichtingen.