Do you want to “be the change”, or provoke it?

Op het 21st Century Film Festival nemen studentenfilmmakers hedendaagse mondiale vraagstukken aan, van klimaatverandering tot geestelijke gezondheidsproblemen tot seksuele intimidatie, in de hoop de problemen waar ze om geven op de publieke agenda te krijgen zodat ze opgelost kunnen worden.

Op twee middagen kun je – onder het genot van een zakje popcorn - de films bekijken en zien of ze je inspireren om iets te doen met je eigen problemen en uitdagingen. De films zijn geproduceerd door derdejaars studenten van European Studies die het programma Issues in 21st Century Europe volgen, een interactieve en gemengde cursus waarin studenten worden aangemoedigd om onderzoeks- en argumentatievaardigheden te combineren met een creatieve benadering van het oplossen van problemen.

Data: 26 & 28 March
Tijd: 16:00 - 18:00
Locatie: Speakers' Corner
Voertaal: Engels

Gratis toegang! Aanmelden niet nodig.

Dit is een evenement van The Lighthouse

The Lighthouse biedt een programma vol interessante activiteiten over actuele vraagstukken en wereldwijde issues.

Ontdek meer
The Lighthouse - Ilja Leonard Pfeijffer