Documentairevertoning en presentatie met producer en alumna Rieneke van Santen

Deze documentaire volgt zes Iraanse vrouwen die weigeren de censuur in hun land na te leven. Kunnen zij een leven in ballingschap starten, de maskers afzetten en volledig vrij zijn?

Zes Iraanse vrouwen met verschillende levens verzetten zich allemaal tegen de wetten en ongeschreven regels in hun land. Maar het overtreden van de heersende censuur is niet zonder gevolgen. In open getuigenissen delen de vrouwen in deze documentaire hun ervaringen met ontslag, intimidatie, arrestaties en het opstarten van een nieuw leven in ballingschap. Hoewel ze na verloop van tijd weer momenten meemaken vol zang, dans en blijheid, blijft de vraag in de lucht hangen: kun je ooit werkelijk vrij zijn?

Deze documentaire is in het Perzisch gesproken en ondertiteld in het Engels. De voertaal van dit evenement is Engels.

Laat je e-mailadres achter en blijf op de hoogte van al het nieuws rondom dit evenement!

Houd me op de hoogte!

13.30 - 15.15 uurDocumentairevertoningAula
15.15 - 16.15 uurKorte presentatie van 'the making of' door producer Rieneke van Santen en Q&ASpeakers' Corner
16.30 - 17.15 uurBorrel & napratenCafé West 75

Barry Verbeek, docent International Communication Management

Rieneke van Santen

Rieneke van Santen is de producer van deze documentaire. Ze studeerde af in 2008 aan de opleiding Communicatie op De Haagse Hogeschool en was assistent-coach voor International Communication Management studenten.

Rieneke van Santen

Dit is een evenement van The Lighthouse

The Lighthouse biedt een programma vol interessante activiteiten over actuele vraagstukken en wereldwijde issues.

The Lighthouse - Ilja Leonard Pfeijffer