Ontmoet kunstenaars bij Art Lovers op De Haagse Hogeschool! Met Christian van der Kooy (NL) en Igor Chekachkov (UA) praten we over creativiteit in tijden van oorlog.

Hoe kan het dat kunstenaars sinds het uitbreken van de oorlog in Oekraïne zulk bijzonder werk maken? Is het dankzij of ondanks de oorlog? En is het voor kunstenaars een manier om zich te uiten of is het slechts een overlevingsstrategie? We krijgen geweldige fotografie te zien, maar ook tekeningen en magazines.

Johan Nieuwenhuize, zelf kunstenaar en adviseur van onze kunstcollectie, gaat in gesprek met de fotografen over kunst uit Oekraïne.

Tijdens het interview kun je vragen stellen aan de kunstenaars en hen daarna ontmoeten tijdens de borrel.

Meld je aan!

Foto bovenaan pagina