OFFprojects x Korzo present

installation + dance performance
13.00 - 14.30 - 16.00 uur
Duur performance 15 minuten

Hoe sta jij in de wereld?

In het Atrium van De Haagse Hogeschool is het altijd een komen en gaan van mensen. Het tempo van iedereen die binnenkomt of vertrekt heeft invloed op de ruimte. Zoals de omgeving ook invloed heeft op jou.

OFFprojects x KORZO en The Lighthouse nodigen je uit om even stil te staan in deze gedeelde ruimte. Dat doen we op maandag 22 april a.s. met drie voorstellingen van een kwartier en een doorlopende presentatie van INTERVAL.

INTERVAL is een dans van ruimte, ritme en beweging. Twee dansers van het collectief OFFprojects navigeren door de kinetische installatie van kunstenaar Gosse de Kort. Een aftasting van mogelijkheden; nieuwe wegen, open ruimte, dichte doorgang. Een spel van verplaatsing; het bewustzijn geprikkeld, het lichaam op zoek naar informatie en verbinding.

Over samenwerking OFFprojects x KORZO

Met beweging, muziek, beeld en taal verkennen OFFprojects x KORZO ieder op eigen wijze het lichaam in ruimte en tijd. Nieuwsgierigheid is onze drijfveer. Vanuit Den Haag maken, onderzoeken en presenteren we nieuwe perspectieven op de toekomst.

De pop up van INTERVAL is de eerste van een serie activiteiten die wij samen ontwikkelen met The Lighthouse én in dialoog met studenten van De Haagse Hogeschool. Wij geloven dat kunst en beweging handvatten zijn om na te denken over de mens, de maatschappij en toekomstige vraagstukken.

Benieuwd naar meer informatie en/of wil je meedenken over een volgende activiteit? Stuur een mailtje naar tlh-events@hhs.nl

www.offprojects.nl
www.korzo.nl

Dit is een evenement van The Lighthouse

The Lighthouse biedt een programma vol interessante activiteiten over actuele vraagstukken en wereldwijde issues.

Ontdek meer
The Lighthouse - Ilja Leonard Pfeijffer