Laten we samen impact maken!

Waarschijnlijk weten jullie het al: elk seizoen organiseren we een Trash Walk & Talk rondom De Haagse Hogeschool om zwerfvuil op te ruimen en de omgeving schoon te houden. Deze maand hebben we een speciale editie! We gaan vanaf SUP's het water rond De Haagse schoonmaken.

Alle studenten en medewerkers zijn van harte welkom om deel te nemen aan deze gratis activiteit! Aanmelden is verplicht. Na aanmelding ontvangen de deelnemers de voorwaarden en aanvullende informatie. Bij aankomst krijgen deelnemers een SUP, een peddel, een emmer en een zwemvest. Er zullen ook begeleiders aanwezig zijn.

Doe eens gek en maak van je vaste wandelingetje dit keer een nuttige SUP clean up! Doe je met ons mee?

Dit evenement wordt georganiseerd en ondersteund door Clean Up on TourKenniscentrum Mission Zero, Green Office, Zero Waste FZ&IT en The Lighthouse.

Gratis toegang, zoals altijd! Binnenkort kun je je hiervoor aanmelden. Hou deze pagina en onze socials in de gaten!

Een dag voorafgaand aan deze editie zal de weersvoorspelling worden bekeken en worden de deelnemers ingelicht over eventuele veranderingen.

Dit is een evenement van The Lighthouse

The Lighthouse biedt een programma vol interessante activiteiten over actuele vraagstukken en wereldwijde issues.

The Lighthouse - Ilja Leonard Pfeijffer