De afgelopen maanden is hard gewerkt om de nieuwe website voor De Haagse Hogeschool te bouwen en alle webpagina’s van de huidige website over te zetten naar de nieuwe website. Afgelopen maandag was het zover: de nieuwe website is live gezet. Donderdagmiddag werd dit gevierd met een feestelijke lancering in het Atrium, waarbij Elisabeth Minnemann de website officieel onthulde.

Elisabeth Minnemann, voorzitter College van Bestuur: “De website is ons visitekaartje en voor veel studenten en externe relaties de eerste aanraking die zij met ons hebben. Een mooie en goed werkende website draagt bij aan onze positionering en is een belangrijke tool om onze ambities uit het Instellingsplan te realiseren.”

Nieuw design en relevante data

“Met de nieuwe website kunnen we onze doelgroepen beter bereiken en aan De Haagse verbinden. Daarnaast hebben we de mogelijkheid om doelen in te stellen en onze studenten van interesse tot instroom te volgen. Op deze manier weten we welke pagina’s veel bezocht worden en of onze doelstellingen worden behaald”, vertelt Vera Wieringa, product owner website. Het design is aansprekend en gebruiksvriendelijk. Ook is de menustructuur aangepast en is de weergave van bepaalde onderdelen, zoals opleidingen en onderzoek, overzichtelijker ingericht. Ook is de website van The Hague Graduate School geïntegreerd en volgt de website van The Lighthouse snel.