Minister Robbert Dijkgraaf komt naar De Haagse Hogeschool. Op donderdag 24 februari van 9.30 uur tot 11.00 uur zal de kersverse minister van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap met studenten in gesprek gaan in de Speakers Corner.

Hoe is het om nu te studeren? Waar maak je je zorgen over? Wat kan er beter?

Onderwijsminister Robbert Dijkgraaf hoort het graag van je tijdens ‘Spreek je uit!’. Hij gaat bij onderwijsinstellingen door het hele land langs om van studenten zèlf te horen wat er speelt, hoe jullie naar de toekomst kijken en wat jouw ideeën zijn om dingen anders te doen.

Aanstaande donderdag 24 februari van 09.30 tot 11.00 uur is minister Dijkgraaf op De Haagse Hogeschool in de Speakers’ Corner om jullie verhalen te horen. Die input kan hij gebruiken om zaken te veranderen.

Kom ook en spreek je uit!

Aanmelden

Dit evenement is alleen toegankelijk voor studenten van De Haagse Hogeschool. De voertaal van dit evenement is Nederlands.