Arbitras

Arbitras is een door studenten geleide organisatie die tot doel heeft studenten, academici en professionals met elkaar in contact te brengen. Met als doel om het gebruik en de kennis van alternatieve geschillenbeslechting (ADR) te promoten. De organisatie is ontstaan door een initiatief van het Lectoraat Multilevel Regulation van De Haagse Hogeschool.

Sinds de oprichting van de onderzoeksgroep staat studentbetrokkenheid centraal in onze onderzoeksactiviteiten. De studenten van Arbitras hebben hun eigen website ontwikkeld gewijd aan hun projecten. De website bevat:

Het Arbitras-team heeft momenteel 25 studenten die betrokken zijn en bijdragen aan een (of meer) van de vijf afdelingen. Deze worden beheerd door één hoofdcoördinator, Sorina Matei, en 5 leiders, één voor elke afdeling: Daria Catrina (Events), Rumbidzai Mudzongo (Blog Posts), Mihaela Tarnovschi (Podcast), Marco Resconi (Gazette), and Max Kozanyi (Marketing & PR).

We zijn altijd op zoek naar meer studenten, dus als jij als student geïnteresseerd bent, kun je hier contact met ons opnemen

Je kunt ons ook vinden op Instagram en LinkedIn.