Donderdag 17 mei 2022  (19:00 – 21:30 uur)

Bij het vinden van een baan is aanwezigheid op LinkedIn bijna onontbeerlijk. Om zelf vacatures te vinden, maar zeker ook om jezelf als deskundige te profileren en door werkgevers gevonden te worden.

Wanneer is deze training iets voor jou? Je weet dat LinkedIn het grootste zakelijke sociale netwerk van Nederland is, maar hebt eigenlijk nooit de moeite genomen om je erin te verdiepen. Je profiel is niet optimaal gevuld en je weet eigenlijk niet zo goed hoe je meer uit LinkedIn kunt halen. Of misschien heb je nog helemaal geen profiel op LinkedIn? Je bent niet de enige! Kom naar deze training LinkedIn waar we samen met andere alumni en afstudeerders van De Haagse Hogeschool aan de slag gaan.

Tijdens de training ga je aan de slag met:

• het aanmaken en/of optimaliseren van je profiel.
  • het uitbouwen van je netwerk.
  • het actief gebruiken van de timeline in LinkedIn.
  • het vragen en geven van referenties.

Na deze workshop snap je hoe LinkedIn werkt en heb je voor jezelf de basis op orde. En onze fotograaf maakt tijdens de avond ook nog een portretfoto van je die je kunt gebruiken voor je LinkedIn-profile!

Taal

De training wordt gegeven in het Nederlands.

Oud-studenten en afstudeerders van De Haagse Hogeschool.

Programma

Vanaf 18.30 uur ben je welkom voor een kop thee of koffie. We starten met de workshop om 19.00 uur en sluiten het inhoudelijke programma af om 21.30 uur. Daarna lopen we naar Café Xieje voor een drankje.

Locatie

De training vindt plaats in de Speakers’ Corner op de hoofdvestiging van De Haagse Hogeschool.

Kosten

Voor de training vragen we een eigen bijdrage van 15 euro voor afstudeerders en 25 euro voor alumni. Hiervoor krijg je:

• Training (2,5 uur)
  • Professionele portretfoto voor je LinkedIn profiel
  • Drankjes tijdens netwerkborrel

Aanmelden

Aanmelden kan via het online formulier. De uiterste datum om je aan te melden voor deze training is woensdag 16 mei 2022.

NB: Bij verhindering is restitutie van de deelnamekosten niet mogelijk. De trainingen gaan door bij minimaal 20 inschrijvingen. Vervalt een training wegens te weinig aanmeldingen, dan worden de deelnamekosten voor die training teruggestort.

Meld je nu aan!

Portretfoto Rob Speekenbrink

Over de trainer

Rob Speekenbrink richtte in 2015 samen met oud-TU Delft collega Karlijn de Wit het online-communicatiebureau Noscura op, dat organisaties adviseert over contentcreatie, webcare, social mediagebruik. Rob geeft workshops, blogt over online communicatie, spreekt op conferenties en geeft gastcolleges. In 1998 rondde hij de opleiding Industrieel Product Ontwerpen af aan De Haagse Hogeschool.