Intreerede dr. Liliya Terzieva

Dr. Liliya Terzieva is in april 2023 benoemd tot Professor Designing Value Networks aan De Haagse Hogeschool. Haar onderzoeksgroep maakt deel uit van het Centre of Expertise Mission Zero en de Faculty of Business, Finance, and Marketing. Op 2 april 2024 organiseert De Haagse Hogeschool een event waarin de Intreerede van Liliya Terzieva centraal staat.

Designing Value Networks: Onderzoek naar waardenetwerken voor blijvende impact

Netwerken zijn al sinds mensenheugenis een belangrijk onderdeel van onze samenleving. We maken onbewust deel uit van verschillende netwerken die hun waarde en impact hebben bewezen.
Onze interacties leiden tot het vormen, (co)creëren, (co)ontwerpen en (co)ontwikkelen van netwerken. Samenwerking, actief luisteren en van elkaar leren zijn cruciaal voor succes in de huidige roep om verandering op alle gebieden.

De onderzoeksgroep Designing Value Networks richt zich specifiek op deze expertise. Ze ontwikkelen methoden en instrumenten om verschillende stakeholders te helpen groeien naar een nieuwe toekomst in complexe, op transitie gerichte duurzame maatschappelijke uitdagingen.

Methodologieën en instrumenten van de onderzoeksgroep

Tijdens het event bieden we workshops aan om u kennis te laten maken met de methoden en instrumenten van de onderzoeksgroep Designing Value Networks. Daarnaast zullen Liliya en haar onderzoeksgroep de thema’s en ambities van het lectoraat Designing Value Networks presenteren. Ze laten zien welke impact hun werk heeft op zowel het onderwijs als de praktijk.

Hoe neem ik deel aan het event?

Naast deelname aan de workshops bent u van harte uitgenodigd om het officiële gedeelte van de Intreerede bij te wonen. U kunt zich inschrijven voor het volledige programma of alleen voor het officiële gedeelte. De voertaal tijdens het evenement is Engels.

14.00Welkom
14.30Opening door de dagvoorzitter
Sander Mertens PhD MSc BEng (lector Energy in Transition en directeur Kenniscentrum Mission Zero)

Methodologieën en instrumenten van de onderzoeksgroep Designing Value Networks
We hebben een inspirerend workshopaanbod voor je samengesteld.
(Je wordt ingedeeld in een workshop.)

Workshop 1:
Systemisch co-design in het ontwikkelen van ondernemende ecosystemen groei,
In-holland Claudia Mayer met Armand van Oostrom, THUAS, DVN

Workshop 2:
Labtalk arena – encounter fire between different interests , Heleen Geerts, THUAS, DVN

Workshop 3:
Aanpak maatschappelijke transities, Katinka Bergema, transitiemanager Zwaluw, Innovatie & samenwerking VanWaarde

15.30Pauze

Officiële gedeelte Inauguratie dr. Liliya Terzieva
16.00De Haagse Hogeschool ambitie voor praktijkgericht onderzoek in relatie tot Designing Value Networks
Hans Nederlof, lid College van Bestuur
16.15Inaugurele lezing:
Dr. Liliya Terzieva (Professor Designing Value Networks)
17.00Introductie en rondetafelgesprek met de onderzoeksgroep Designing Value Networks
17.15Afsluiting en officiële installatie als lector door Deborah Mevissen, decaan Faculty of Business, Finance, and Marketing
17.30Drinks and bites

We zien je graag op 2 april. Ben je erbij?