Ga naar content
Logo van De Haagse Hogeschool, ga naar de homepagina
  • Homepage
  • Opleidingen
    • Onze opleidingen
      • Voor havo/vwo/mbo
      • Voor professionals
      • Alle opleidingen
      • Engelstalige opleidingen
    • Praktische informatie
      • Toelichting opleidingsvormen en types
      • Aanmelden en inschrijven
    • Hoe ziet jouw morgen eruit? Ontdek het op onze Open Dag 7 februari

      Kom naar onze Open Dag

  • Studiekeuze
    • Voor havo/vwo/mbo
      • Hulp bij studiekeuze
      • Interessegebieden
      • Open Dag
      • Meelopen
      • Proefstuderen
    • Voor professionals
      • Studeren naast je werk
      • Hulp bij studiekeuze
      • Voorlichtingsactiviteiten
      • Kosten en financiering
    • Voor ouders en decanen
      • Informatie voor ouders/verzorgers
      • Informatie voor decanen
  • Onderzoek
    • Onderzoek
      • De Haagse onderzoekt
      • De Haagse Labs
      • Onderzoeksondersteuning
      • Lectoraten
    • Centres of Expertise
      • Cyber Security
      • Digital Operations & Finance
      • Global and Inclusive Learning
      • Governance of Urban Transitions
      • Health Innovation
      • Mission Zero
    • Duurzaamheid bij De Haagse

      Bekijk wat wij doen

  • Over De Haagse
    • Over De Haagse
      • Over ons
      • Onze organisatie
      • Werken bij
      • Samenwerken
      • Faciliteiten
      • Bibliotheek
    • Actueel
      • Evenementen en activiteiten
      • Nieuws en verhalen
      • The Lighthouse
      • Vakantiedata
    • Contact
      • Contact en bereikbaarheid
  • Contact
  • Login
  • Switch to English
  • Zoeken
  • Switch to English
  • Login

Breadcrumb

  1. Over De Haagse

Nieuws

Ga naar De vervuiler betaalt: op weg naar een eerlijker voedselsysteem

4 juni 2025

Onderzoek

De vervuiler betaalt: op weg naar een eerlijker voedselsysteem

Het lectoraat Data Driven Marketing van De Haagse Hogeschool onderzocht hoe True Pricing kan bijdragen aan een eerlijker, transparanter en duurzamer voedselsysteem in Nederland.

Lees meer
Ga naar Nieuwe lector Data Driven Marketing: “Data is het nieuwe goud”

5 maart 2025

Onderzoek

Nieuwe lector Data Driven Marketing: “Data is het nieuwe goud”

Op 1 maart startte Cor Beyers als lector Data Driven Marketing aan De Haagse Hogeschool. In dit nieuwe lectoraat onderzoekt hij hoe bedrijven data kunnen benutten voor efficiëntere processen en duurzame groei.

Lees meer
Ga naar Start onderzoeksproject ‘Mbo-student in Actie voor Plantaardig voedsel’

8 februari 2024

Onderzoek

Start onderzoeksproject ‘Mbo-student in Actie voor Plantaardig voedsel’

Centraal in het project staan mbo-studenten: hoe ze over plantaardig voedsel denken, hoe plantaardig ze eten en met welke oplossingen ze zélf komen om meer plantaardig voedsel te gaan eten.

Lees meer
Ga naar Met de ontdekking van de Melanopsin-receptor ligt een heel onderzoeksveld open

15 maart 2023

Onderzoek

Met de ontdekking van de Melanopsin-receptor ligt een heel onderzoeksveld open

De Haagse Hogeschool maakt onderzoek naar invloed dag- en kunstlicht mogelijk in Europees project

Lees meer
Logo van De Haagse Hogeschool, ga naar de homepagina
  • Privacyverklaring
  • Cookies
  • Disclaimer
  • Aanmelden en inschrijven
  • Contact
  • Volg ons op Facebook
  • Volg ons op Instagram
  • Volg ons op YouTube
  • Volg ons op LinkedIn
  • Volg ons op Twitter
  • Volg ons op TikTok
Logo van Unesco Nations Educational Scientific and Cultural Organization, ga naar de Unesco collaboration pagina Member of UNESCO Associated Schools United Nations Educational, Scientific and Cultural Organization