De Haagse Kwaliteitsafspraken zijn afspraken die de hogeschool samen met de medezeggenschap heeft gemaakt om de kwaliteit van ons onderwijs te verhogen, met inzet van extra gelden (de zogenaamde studievoorschotmiddelen) van de overheid. De hogeschool heeft de gelden al op vele manieren ingezet. Zo scherpte de opleiding Commerciële Economie de begeleiding van haar studenten aan, gaf Industrieel Product Ontwerpen hun langstudeerders een extra zetje in de rug, zette Accountancy externe scriptiebegeleiders in en ontwikkelde Social Work een flexibele deeltijdvariant. De faculteit IT & Design ontwierp een simulatie van een ontwerpstudio en de faculteit M&O gaf een impuls aan hun project CarE voor onze Caribisch-Nederlandse studenten. Voor alle studenten werd een Well-being Week georganiseerd. En zo is er nog veel meer. Een selectie van voorbeelden bekijk je hier.