Studeren op de manier die bij je past

De Haagse Hogeschool Pro biedt leermiddelen digitaal aan, zodat je zelf kiest wanneer je wat wil doen. Waar mogelijk bieden we onderwijs op maat en is er ruimte voor je eigen keuzes in het studieprogramma. Je hebt de mogelijkheid om je te verdiepen in een specifiek onderwerp. Alleen de leeruitkomsten voor het behalen van een diploma staan vast. Ook is het mogelijk om vrijstellingen te verkrijgen, waardoor je een opleiding versneld kunt afronden.

Online en on-site onderwijs

Op een vaste dag per week geven we on-site onderwijs. Lukt het niet om erbij te zijn? Geen punt. Al het lesmateriaal en de leeruitkomsten zijn het hele jaar online beschikbaar. Ook krijg je toegang tot de learning community.

Toetsen van kennis en ervaring

De toetsen zijn praktijkgericht, waarbij je je opgedane kennis gelijk in de praktijk toepast. Voor deze toetsen maak je beroepsproducten. Dat zijn vraagstukken die voor jouw werkveld relevant zijn.

Toetsen kun je het hele jaar door inleveren. Na 15 werkdagen ontvang je een beoordeling. Zo bouw je verder aan je kennis en ervaring.