Je vindt De Haagse Hogeschool op vier verschillende locaties, verdeeld over Den Haag, Delft en Zoetermeer. Loop jij straks rond in het bruisende atrium van ons hoofdgebouw in Den Haag? Kijk je door de ramen van het moderne en lichte gebouw in Delft? Maak je gebruik van de splinternieuwe sportruimtes in de Sportcampus Zuiderpark? Of voel jij je thuis tussen innovatieve IT’ers in onze vestiging in Zoetermeer? Bekijk wat iedere locatie te bieden heeft.

Opleidingen per vestiging

Hoofdvestiging Den Haag

De hoofdvestiging van De Haagse Hogeschool ligt aan het Johanna Westerdijkplein: een modern gebouw, centraal gelegen vlakbij station Den Haag Hollands Spoor. In dit gebouw worden veel voltijd-, deeltijd- en duale opleidingen verzorgd.

Johanna Westerdijkplein 75
2521 EN Den Haag
Telefoon: 070 - 445 8888

Vestiging Sportcampus Zuiderpark in Den Haag

Sportcampus Zuiderpark heeft een topsporthal waar 3500 bezoekers in kunnen. Verder telt het nieuwe complex vier gymzalen, een danszaal, een dojo en twaalf collegezalen/praktijkruimtes/instructieruimtes. Daarnaast is er een beachsporthal met zes velden voor beachvolleybal en een voor beachsoccer. Een turnhal en een breedtesporthal maken Sportcampus Zuiderpark compleet. Buiten zijn er voetbalvelden, een multifunctioneel kunstgrasveld en een beachcourt.

Mr. P. Droogleever Fortuynweg 22
2533 SR Den Haag
Telefoon: 070 – 305 2101

Vestiging Delft

De Haagse Hogeschool in Delft heeft een uitstekende reputatie op het gebied van hoger technisch onderwijs. Hier krijg je les in een hypermodern en duurzaam gebouw en bevind je je in hét technische bolwerk van Nederland. In deze speciale universiteitswijk ten zuidoosten van het centrum lopen meer dan 16.000 studenten rond.

Rotterdamseweg 137
2628 AL Delft
Telefoon: 015 - 260 6200

Vestiging Zoetermeer

De Haagse Hogeschool in Zoetermeer is gevestigd in de Dutch Innovation Factory. Ontmoeten, ondernemen, onderzoek en onderwijs: in de kern is dat waar de Dutch Innovation Factory om draait. De verbinding tussen ICT-bedrijven onderling én met ICT-onderwijs en -onderzoek is uniek in Nederland. Het concept creëert bovendien gunstige voorwaarden voor starters.

Bleiswijkseweg 37
2712 PB Zoetermeer
Telefoon: 070 - 445 7200

Studentenleven in Den Haag, Delft en Zoetermeer

Wat doen studenten in Den Haag, Delft of Zoetermeer als ze niet naar de hogeschool gaan? Maak kennis met jouw studiestad.