Schrijf u vandaag nog in voor het evenement rondom de intreerede van Hongli Joosten-Ma, lector Purposeful Marketing!

De wereld is aan het veranderen. Wat mensen belangrijk vinden, begint ook te verschuiven. Traditionele marketing die alleen ingezet wordt voor het economisch gewin van bedrijven, begint zijn relevantie te verliezen. Welke impact heeft deze verschuiving op de maatschappij, bedrijven, organisaties en medewerkers?

Kom op 16 maart naar het evenement rondom de inauguratie van Dr. Hongli Joosten-Ma, lector Purposeful Marketing. Tijdens het evenement zal Dr. Hongli Joosten-Ma haar visie geven op hoe marketing kan bijdragen aan het creëren van maatschappelijke waarde. Ook gaat ze in op het onderzoek dat zij en haar team uitvoeren om de transitie binnen de marketing te ondersteunen met inzichten en tools. Verschillende gastsprekers uit het bedrijfsleven zullen daarnaast hun licht laten schijnen op de toekomst van betekenismarketing en aan de hand van praktijkvoorbeelden laten zien hoe bedrijven en organisaties een verandering richting “purposefulness” kunnen doormaken. Het evenement wordt afgesloten met een interactieve paneldiscussie waarin u uw vragen en visie met het publiek kunt delen.

Registreer vandaag nog hier.