Breadcrumb De Haagse onderzoekt Projecten Filteren Sluiten Filters Interessegebied Bouw Financiën Gezondheid Health ICT Mensen Sport Kenniscentrum Centre of Expertise Cyber Security Centre of Expertise Digital Operations & Finance Centre of Expertise Global and Inclusive Learning Centre of Expertise Governance of Urban Transitions Centre of Expertise Health Innovation Centre of Expertise Mission Zero Lectoraat Change Management Changing Role of Europe Civic Technology Cybercrime & Cybersecurity Cyber Security and Safety Data Driven Marketing Data Science Designing Value Networks Duurzame Talentontwikkeling Energy in Transition Filosofie en Beroepspraktijk Fotonica Future Urban Systems Gezonde Leefstijl in een Stimulerende Omgeving Global Learning Grootstedelijke Ontwikkelingen Impact of Sport Inclusive Education Jeugdhulp in Transformatie Learning Technology & Analytics Multilevel Regulation Network and Systems Engineering Cyber Security New Finance Oncologische Zorg Platformeconomie Public Governance Regenerative Leadership Relationele Zorg Revalidatie en Technologie Risk Management & Cyber Security Smart Sensor Systems Smart Sustainable Manufacturing Sustainable Business Models Technologie voor Gezondheidszorg Technologie voor Inclusief Bewegen en Sport United Nations Studies in Peace and Justice Urban Ageing Wereldburgerschap Opleiding Bedrijfskunde User Experience Design Tonen Filters wissen Ga naar Haagse jongeren als wereldburgers Haagse jongeren als wereldburgers Hoe kunnen Haagse jongeren, bestuurders en internationale instellingen dichter bij elkaar komen rondom de thema’s ‘vrede, recht en internationale samenwerking’? Lees meer Ga naar Waarom migranten op anti-migratie partijen stemmen Waarom migranten op anti-migratie partijen stemmen Steeds vaker verschijnen er berichten in de media dat mensen met een migratieachtergrond stemmen op anti-immigrantenpartijen. Lees meer Ga naar Cosm-ethiek: een (onderwijs-)interventie in beroepsethiek voor de huidtherapeut Cosm-ethiek: een (onderwijs-)interventie in beroepsethiek voor de huidtherapeut De vraag naar cosmetische (onomkeerbare) behandelingen bij de huidtherapeut is enorm gestegen. Lees meer Ga naar Op weg naar inclusieve participatie met PartnerUp! Op weg naar inclusieve participatie met PartnerUp! Als een van de meest diverse hogescholen streeft De Haagse Hogeschool naar een inclusieve en participatieve organisatie waar de student centraal staat. Om dit te realiseren, moeten studenten betrokken worden in de... Lees meer Ga naar Mensenrechten in het internationaal juridisch onderwijs Mensenrechten in het internationaal juridisch onderwijs Gaan mensenrechten alleen over mensen? Waarom kunnen niet-mensen, de natuur en technologie geen rechten en verantwoordelijkheden hebben? Lees meer Ga naar Student voice Student voice Hoe kunnen we de stem van de student -en daarmee de ontwikkeling van de student en de hogeschool- versterken? Deze vraag staat centraal in het onderzoek Student Voice, waarvoor het lectoraat Wereldburgerschap een... Lees meer
Ga naar Haagse jongeren als wereldburgers Haagse jongeren als wereldburgers Hoe kunnen Haagse jongeren, bestuurders en internationale instellingen dichter bij elkaar komen rondom de thema’s ‘vrede, recht en internationale samenwerking’? Lees meer
Ga naar Waarom migranten op anti-migratie partijen stemmen Waarom migranten op anti-migratie partijen stemmen Steeds vaker verschijnen er berichten in de media dat mensen met een migratieachtergrond stemmen op anti-immigrantenpartijen. Lees meer
Ga naar Cosm-ethiek: een (onderwijs-)interventie in beroepsethiek voor de huidtherapeut Cosm-ethiek: een (onderwijs-)interventie in beroepsethiek voor de huidtherapeut De vraag naar cosmetische (onomkeerbare) behandelingen bij de huidtherapeut is enorm gestegen. Lees meer
Ga naar Op weg naar inclusieve participatie met PartnerUp! Op weg naar inclusieve participatie met PartnerUp! Als een van de meest diverse hogescholen streeft De Haagse Hogeschool naar een inclusieve en participatieve organisatie waar de student centraal staat. Om dit te realiseren, moeten studenten betrokken worden in de... Lees meer
Ga naar Mensenrechten in het internationaal juridisch onderwijs Mensenrechten in het internationaal juridisch onderwijs Gaan mensenrechten alleen over mensen? Waarom kunnen niet-mensen, de natuur en technologie geen rechten en verantwoordelijkheden hebben? Lees meer
Ga naar Student voice Student voice Hoe kunnen we de stem van de student -en daarmee de ontwikkeling van de student en de hogeschool- versterken? Deze vraag staat centraal in het onderzoek Student Voice, waarvoor het lectoraat Wereldburgerschap een... Lees meer